Dag 3

16 juni 2016

Om 04:00 uur wakker en maar een spelletje op de iPad gedaan. Om 04:15 uur werd Jan ook wakker. Nog even proberen te slapen en zowaar om 05:30 uur wakker en op. Douchen, aankleden, koffer pakken, alles verzamelen en ontbijten.

Om 08:00 uur vertrokken vanaf het hotel.
Diep respect voor Jan! In een vreemde auto, automaat, vreemde stad, andere borden, regels enz lukt het hem toch maar steeds weer om ons op de gewenste lokatie te brengen.

DSC 5535 cr.JPG

Om 08:45 uur bij de Ferry Tsawwassen. Wij hebben de boot van 10:00 uur en hebben terwijl wij stonden te wachten onze eerste zee arend gezien. Tocht ging voorspoedig op een rustige zee. Prachtig uitzicht op de eilanden waar wij tussen voeren in de buurt van Vancouver Island.

DSC 5548.JPGDSC 5542.JPG

Na een rit van een klein uurtje rijden bij het hotel aangekomen in Victoria. We konden gelijk al inchecken. Vervolgens hebben wij om 13:00 uur een tentje opgezocht voor de lunch. Dat verzin je toch niet voor de lunch pasta gegeten en Jan een lekker Canadian beer erbij.
De laptop staat ondertussen de foto’s te backuppen.

De lunch was lekker, pasta in een soort van Italiaans tentje, Jan spaghetti with meatballs en ik vlinder pasta met gerookte zalm. Daarna nog even langs een drugstore en terug naar het hotel, waar ik even naar bed ben gegaan. Ik was niet zo lekker, mijn darmen vinden het hier minder!

's Avonds een crackertje gegeten met roomkaas en nog even naar Victoria centrum gereden.
Leuke stad, oud en nogal wat straatmuzikanten.
We hebben de boottrip besproken om Orca's te kijken. Jeeeeeee.